لينك لينك

عشق جاريست

تجزيه و تحليل پست فردي اينستاگرام

تجزيه و تحليل پست فردي اينستاگرام

هنگامي كه مشخص كرديد كه نمايه شما از مخاطبان مناسب اقدام مي كند، مي خواهيد به تجزيه و تحليل پست فردي بپردازيد تا ببينيد كه چگونه يك پيام خاص با مخاطبان شما طنين انداز مي شود. اين يك راه مفيد براي ديدن اينكه آيا محتواي شما با مخاطبان شما خوب كار مي كند يا خير است. همچنين براي ارتقاء و استفاده از خدمات بهتر ميتوانيد سايت مسترفالوور را دنبال كنيد.

در اينجا آمار موجود براي پست هاي فردي وجود دارد:

تعاملات : اينها اقداماتي هستند كه مستقيماً از پست شما انجام شده است. چه بازديد از نمايه شما باشد، چه يك لينك، يا از دكمه تماس/ايميل در پست خود استفاده كنيد، اين موارد در اينجا رديابي و ثبت مي شوند.

فالوورها: چند فالوور جديد از يك پست دريافت كرده ايد.

دسترسي : پست به چند حساب منحصر به فرد رسيده است.

Impressions : تعداد كل دفعاتي كه پست شما مشاهده شده است. اينستاگرام همچنين اين مورد را بر اساس دسته بندي تقسيم مي كند تا ببيند پست از خانه، از هشتگ، از نمايه، از سايرين در كجاي پلتفرم مشاهده شده است.

Saves : تعداد حساب هاي منحصر به فردي كه پست شما را در پوشه ذخيره شده شخصي خود ذخيره كرده اند.

نظرات : تعداد نظرات روي پست شما.

تجزيه و تحليل استوري اينستاگرام

آخرين اما نه كم اهميت، ما استوري هاي اينستاگرام داريم. اگر استوري اينستاگرام ارسال نمي كنيد، فرصت قابل توجهي را از دست داده ايد. محبوبيت اين ويژگي شبيه به اسنپ چت اينستاگرام همچنان در حال افزايش است و فرصتي ديگر به شما مي دهد تا برند خود را در معرض ديد افراد بيشتري قرار دهيد يا مخاطبان فعلي خود را افزايش دهيد.

هنگامي كه داستان شما مورد توجه قرار گرفت، در اينجا آماري وجود دارد كه مي توانيد آن را پيگيري كنيد:

Impressions : تعداد دفعاتي كه داستان شما مشاهده شده است.

Exits: تعداد دفعاتي كه شخصي در اواسط راه از داستان شما خارج شد.

پاسخ‌ها : تعداد كل پاسخ‌ها به يك ويديو يا تصوير در استوري شما.

چه داده هايي را بايد رديابي كنيد؟

خوب، اين اطلاعات زيادي در مورد تجزيه و تحليل اينستاگرام شماست! براي كمك به شما براي اينكه كمتر تحت تأثير حجم عظيم آمارهاي موجود قرار بگيريد، در زير چند نكته براي آنچه بايد روي آن تمركز كنيد آورده شده است.

قبل از شروع تجزيه و تحليل داده ها، مهم است كه از هدف كلي خود براي پلتفرم آگاه باشيد. آيا استراتژي شما براي جذب بازديدكنندگان بيشتر وب سايت است؟ شايد اينستاگرام شما به عنوان انجمني براي اشتراك گذاري ايده هاي مشتريان ايجاد شده باشد. يا شايد حضوري در اينستاگرام براي افزايش آگاهي از برند در ميان مخاطبان هدف خود ايجاد كرده ايد. حتي ممكن است اهداف مختلفي براي حساب خود داشته باشيد. برخي از پست‌ها ممكن است براي افزايش آگاهي تنظيم شوند، در حالي كه برخي ديگر ممكن است در تلاش براي افزايش فروش باشند. براي استفاده از تجزيه و تحليل اينستاگرام به نفع خود بايد بدانيد كه به دنبال چه چيزي هستيد.

در اينجا سه ??هدف مشترك با سه معيار اصلي براي رديابي در هر يك آورده شده است.

  1. ايجاد آگاهي از برند

اگر شما يك شركت جديد هستيد كه به دنبال ايجاد نام براي خود هستيد يا يك كسب و كار مستقر در تلاش براي ورود به يك بازار جديد يا راه اندازي يك محصول جديد هستيد، اينستاگرام ممكن است بهترين مكان براي ايجاد آگاهي از برند شما باشد. اين يك هدف عالي براي اين پلتفرم است، زيرا به احتمال زياد مخاطبان هدف شما در جايي در اينستاگرام هستند. اينها معيارهايي هستند كه مي خواهيد روي آنها تمركز كنيد:

 

تعداد فالوور: رشد فالوورها با رشد آگاهي از برند (و لذت برند!) مطابقت دارد. اگر شاهد افزايش تعداد اكانت هاي جديدي هستيد كه اكانت هاي خود را دنبال مي كنند، اين نشانه آن است كه برند شما در اينستاگرام طنين انداز شده است. برخي از راه‌هاي مفيد براي افزايش فالوورهاي خود، اجراي تبليغات با اين هدف، مشاركت با مارك‌هاي مرتبط در كمپين‌هاي مشترك، و برگزاري مسابقاتي است كه در آن افراد را تشويق مي‌كنيد حساب شما را دنبال كنند و پست شما را براي شركت در آن لايك كنند.

Impressions: هرچه افراد بيشتري پست‌ها و استوري‌هاي شما را ببينند، بهتر است! اگر به دنبال افزايش آگاهي از برند هستيد، بايد مطمئن شويد كه پست، داستان و برداشت هاي حساب شما نيز در حال رشد هستند.

Reach : Reach  همچنين تعداد بازديدهاي پست‌ها، داستان‌ها و حساب شما را رديابي مي‌كند. تفاوت بين دسترسي و برداشت در اين است كه دسترسي به حساب‌هاي منحصربه‌فرد اشاره دارد (نه اينكه يك اكانت چندين بار پست اينستاگرام شما را مشاهده كند). وقتي صحبت از آگاهي از برند به ميان مي آيد، افزايش دسترسي اينستاگرام شما بسيار مهم است.

  1. ايجاد سرنخ / فروش

اين يك هدف بسيار رايج در بين بازاريابان است. چه كسي فروش بيشتري نمي خواهد؟ چندين استراتژي وجود دارد كه مي توانيد براي افزايش فروش از طريق اينستاگرام استفاده كنيد، از جمله اجراي تبليغات هدفمند و ارسال پيشنهادات ويژه براي دنبال كنندگان. اما چگونه مي توان موفقيت آنها را ارزيابي كرد؟ سه معيار اصلي براي رديابي وجود دارد:

كليك‌هاي وب‌سايت :

در تبليغات، پست‌ها و داستان‌هاي خود، احتمالاً بينندگان را تشويق مي‌كنيد كه خريد كنند يا فرمي را در وب‌سايت خود پر كنند. رديابي تعداد افرادي كه واقعاً اين كار را انجام مي دهند به شما كمك مي كند بفهميد كه آيا تلاش هاي شما نتيجه داده است يا خير.

كليك‌هاي تماس / كليك‌هاي ايميل :

تماس‌هاي تلفني و ايميل‌ها شاخص‌هاي خوبي هستند كه تبديل‌ها در راه است. افزايش اين نقاط تماس نشانه اي در جهت تبديل سرب مناسب است.

ساعات / روزهاي فالوور:

توجه به زماني كه مخاطبان شما بيشتر درگير هستند به شما كمك مي كند استراتژي اينستاگرام خود را بهبود ببخشيد . مي‌توانيد زماني برنامه‌ريزي كنيد كه تبليغات خود را در زماني كه مخاطبان شما فعال‌تر هستند اجرا كنيد و در نتيجه تعامل را افزايش دهيد.

  1. يك جامعه بسازيد

با محتواي بسيار سرگرم كننده و جذاب بصري در اينستاگرام، مكان بهتري براي ايجاد يك جامعه تعاملي وجود ندارد. اگر اين هدف اصلي شماست، بايد به طور مداوم معيارهاي زير را رصد، پاسخ دهيد و ارزيابي كنيد:

نظرات: يك جامعه صحبت مي كند. براي انجام اين كار چه راهي بهتر از گفتگو در پست هاي خود داريد؟ اين همچنين به شما فرصت پاسخگويي و تعامل با اعضاي جامعه را مي دهد. به عنوان يك قانون كلي، هرگز نظرات را ناديده نگيريد، حتي اگر آنها را دوست داريد.

پاسخ داستان: اين روش عالي ديگري براي ارزيابي ميزان فعال بودن جامعه شما است. اگر مي‌خواهيد با دنبال‌كنندگان براي ايجاد يك انجمن درگير شويد، داستان‌ها ابزاري عالي براي استفاده هستند. اگر بينندگان داستان شما براي پاسخ دادن وقت بگذارند، اين يك نشانه عالي است.

تعامل: در نهايت، تعامل در مورد ساختن جامعه بسيار مهم است. رديابي تعامل تبليغات، پست‌ها، نمايه و داستان‌هاي شما، كار شما را به سمت هدفتان تضمين مي‌كند.

بهترين ابزار تجزيه و تحليل اينستاگرام

همه ما مشغول استفاده از اينستاگرام هستيم، و گاهي كاوش در Insights اينستاگرام در مكان‌هاي مختلف در سراسر پلتفرم مي‌تواند زمان‌بر و خسته‌كننده باشد. خبر خوب! ابزارهايي وجود دارد كه رديابي و ارزيابي تجزيه و تحليل اينستاگرام شما را سريعتر و آسان تر مي كند. در اينجا پنج مورد برتري است كه توصيه مي كنم به آنها توجه كنيد.

  • : Hootsuite

من از زماني كه براي اولين بار از Hootsuite براي برنامه‌ريزي اجتماعي استفاده كردم، بسيار طرفدار بودم - خيلي قبل از اينكه اينستاگرام حتي يك چيز بود. امروزه نرم افزار آنها حتي قوي تر شده است و آنها ابزارهاي رديابي تحليلي عالي را در برنامه هاي خود دارند. براي اينستاگرام، Hootsuite مكاني عالي براي تمركز بر معيارهاي مرتبط با هدف براي پيگيري پيشرفت شما و حتي ايجاد گزارش هاي بصري است.

  • : Squarelovin

اين ابزار به طور خاص بر روي Instagram Insights متمركز شده است، بنابراين برخي از ويژگي هاي گزارش واقعا مفيد را براي بهبود استراتژي شما ارائه مي دهد. به عنوان مثال، آنها نمودارهاي تعامل را نشان مي دهند تا ببينند محتواي شما چه زماني تعامل بيشتري دارد، و همچنين نمودارهايي را نشان مي دهد كه بهترين روزها و زمان ها را براي پست كردن نشان مي دهد.

  • سوسيال بيكرها:

Socialbakers برخي از ابزارهاي تحليلي رايگان بصري جذاب اينستاگرام را ارائه مي دهد تا به شما كمك كند هشتگ ها، فيلترها، جذاب ترين پست ها و موارد ديگر را تجزيه كنيد. اين ابزار همچنين نموداري را ارائه مي دهد كه توزيع پست شما را در 12 ماه گذشته نشان مي دهد، كه مي تواند به شما در حفظ ثبات كمك كند. Socialbakers همچنين نمايه شما را تجزيه و تحليل مي كند و شما را به عنوان رهبر، هرزنامه، خجالتي يا خجالتي طبقه بندي مي كند تا تعيين كند استراتژي شما چقدر موثر است.

  • جوانه اجتماعي

اگر علاقه مند به ايجاد گزارش مشتري و سركشي از رقباي اينستاگرام خود هستيد، Sprout Social مي تواند بستر مناسبي براي شما باشد. رشد فالوورها، لايك‌ها و كامنت‌هاي خود را با يك نمودار بصري دنبال كنيد و داده‌هاي مشابه را براي حساب‌هاي رقيب خود دنبال كنيد تا ببينيد چگونه در مقابل رقبا قرار مي‌گيريد.

  • رتبه اجتماعي:

SocialRank  ابزاري است كه بر درك بهتر مخاطبان اينستاگرام شما متمركز است. به الگوهاي فالوور، كلمات محبوبي كه در بايوس و پست‌هاي فالوورهايتان استفاده مي‌شوند، و ايموجي‌هاي محبوبي كه در بين مخاطبان هدفتان استفاده مي‌شوند، فكر كنيد. اين نه تنها به شما كمك مي كند تا مخاطبان خود را بهتر درك كنيد، بلكه به شما كمك مي كند تا محتواي خود را به طور مؤثرتري تنظيم كنيد. خيلي هم كهنه نيست!

چه تصميم به استفاده از ابزاري براي كمك به رديابي تحليلي خود داشته باشيد يا از بينش هاي بومي اينستاگرام استفاده كنيد، اميدوارم اين محتوا به شما انگيزه داده باشد تا از داده هاي موجود براي رشد كسب و كار خود از طريق اين پلت فرم قدرتمند استفاده بهتري داشته باشيد.

 

 

 

https://www.pubpub.org/user/huseyin-bevan-16

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:ShanaVale4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://irpanel.org

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/ShanaVale4

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/ShanaVale4

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ShanaVale4

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2836216-huseyin-bevan

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/huseyin_bevan19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/5/4  ساعت: ۱۹ توسط:eshghjarist :

نصب ميكروفن دوربين هاي IP

نصب ميكروفن دوربين هاي IP

نصب ميكروفن دوربين هاي IP: تقريبا مانند دوربين مداربسته آنالوك مي باشد با اين

تفاوت كه در دوربين مداربستهIP ميكروفن به ورودي صدا دوربين متصل مي شود.

دوربين مدار بسته IP كه از ميكروفن پشتيباني ميكند يا داراي پورت RCA ياAV براي

اتصال ميكروفن ميباشند يا بر روي آنها يك ورودي جك ۳،۵ ميليمتري صدا تعبيه شده

است. در دوربين مدار بسته IP مي توان از دو نوع ميكروفن استفاده نمود. يكي همان

ميكروفني كه در سيستم مدار بسته آنالوك هم استفاده ميشود كه داراي پورت RCA  و

برق ميباشد. ديگر ميكروفن هايي كه نياز به برق مستقيم ندارند و برق خود را از دوربين

مدار بسته تأمين مي كنند كه داراد خروجي يا جك ۳،۵ ميليمتري صدا ميباشند. براي اين

ميكروفن ها بايد از دوربين هاي مدار بسته اي استفاده نمود كه داراي ورودي جك ۳،۵

ميليمتري صدا باشند.

مراحل نصب ميكروفن تحت شبكه (IP)

براي نصب ميكروفن يا خروجي RCA ياAV درسيستم نظارتي تحت شبكه مراحل زير را دنبال

نماييد: سيم هاي فيش نري سيم دار را به كابل برقي كه از آداپتور يا منبع تغذيه مي آيد

وصل ميكنيم وفيش را به ورودي برق ميكروفن وصل ميكنيم و فيش را به ورودي برق

ميكروفن وصل مي نماييم. (همانطور كه قبلا گفته شد ميكروفن ها نياز به برق زيادي

ندارند و مصرف آنها بسيار پايين ميباشد و ميتوان از يك منبع تغذيه به صورت مشترك

براي تغذيه دوربين و ميكروفن در صورت POE   نبودن دوربين استفاده نمود.) فيش RCA

يا AV نري را به دو سر كابل وصل ميكنيم، ميتوان براي اتصال كابل به فيش نري از فيش

هاي لحيمي ياپيچي استفاده نمود. (در صورت تمايل به استفاده از فيش BNC براي همه

كابل ها ميتوان از تبديل RCA به BNC نيز استفاده نمود.) يك سر فيش AV را به خروجي

صدا ميكروفن متصل نموده وطرف ديگر را به ورودي صداي دوربين مدار بسته IP  متصل

مي نماييم در صورتي كه ورودي دوربين مخصوص جك ۳،۵ ميليمتري صدا بود بايد از يك

تبديل AV به جك۳،۵ ميليمتري صدا استفاده كنيد.

 

نرم افزار مايلستون XPROTECT ENTERPRISE 

نرم افزار MILESTONE ENTERPRISE ، يك نرم افزار مديريتي قدرتمند براي پروه هايي در مقياس بزرگ است ، اين نسخه از نرم افزار مايلستون مي تواند به صورت نامحدود دوربين هاي تحت شبكه ، ENCODER هاو دوربينهاي آنالوگ متصل به DVRS را پشتيباني كند، همچنانكه از سرورهاوكاربران واتاق مانيتورهاي نامحدود پشتيباني مي كند.

نرم افزارهاي مايلستون به شكل OPEN PLATFORM ارائه مي شود كه اين قابليت با دراختيار قراردادن API/SDK هاي نرم افزار، امكان ايجاد نرم افزار هاي جانبي براي مصارف خاص را براي ما با ساده ترين راه حل محيا مي كند.

نسخه XPROTECT ENTERPRISE ، مي تواند بر روي سرورهاي متعدد نصب شود ولي بايد توجه داشت كه بر روي هر سرور تنها شما خواهيد توانست ۶۴ دستگاه دوربين را معرفي كنيد ، ودر نصب هاي مقياس بزرگ ، سرورها بصورت اصلي وفرعي مي توانند به هم ارتباط داشته باشند.

تشخيص حركت:
قابليت تشخيص حركت به صورت مستقل از توانايي هاي دوربين براي تمامي دوربينهاي موجود برروي يك سرور به صورت همزمان

PDA :
پشتيباني از كنسول كاربري همرا مانند موبايل و PDA

اسكن اتوماتيك:
امكان جستجوي دوربينهاي موجود درشبكه براساس اسكن IP در رنج معين يا آزاد وشناسايي اتوماتيك

امكانات پيشرفته:
تنظيم چگونگي ضبط و ذخيره سازي تصاوير ، نحوه آرشيو كردن تصاوير ضبط شده، تعريف قوانين مشخص برحسب به روزاتفاقات خاص ، امكان تعيين اجازه دسترسي كاربران به دوربينها و امكانات نرم افزار

نرم افزار مايل استون در بخش نرم افزار هاي دوربين مداربسته سايت قابل دانلود مي باشد اگر علاقه منديد اين نرم افزار قدرتمند را دانلود كنيد بر روي لينك زير كليك كنيد:

نرم افزار مايلستون XPROTECT PROFESSIONAL 

نرم افزار مايلستون نسخه XPROTECT PROFESSIONAL، نرم افزار مديريتي دوربينها براي پروژه هايي در مقياس متوسط است ، اين نرم افزار براي نصب بر روي يك سرور با پشتيباني از حداكثر ۶۴ دستگاه دوربين طراحي شده است.

نرم افزار مايلستون نسخه XPROTECT PROFESSIONAL با در اختيار داشتن امكانات پيشرفته جستجوي تصاوير ، تشخيص حركت اشيا و برنامه زمان بندي انعطاف پذير ضبط تصاوير، شما را در دستيابي و استخراج سريع تصاوير ضبط شده ، كمك خواهد كرد ، در استفاده از اين نسخه كاربران به تعداد نامحدود و با اعمال محدوديت هاي تعريف شده مي توانند از طريق نرم افزار هاي تحت وب يا نصب شده بر روي سيستم به تصاوير زنده و يا ضبط شده دسترسي داشته باشند.

همچنين نرم افزار XPROTECT PROFESSIONAL اشراف كاملي بر اجازه هاي دسترسي كاربران دارد و مديران را قادر مي سازد كاربران را براساس نياز وتوانايي هايشان دسته بندي كرد و اجازه بهره مندي از سيستم را مطابق خواسته هاي مجموعه تنظيم ومهيا سازند. كه ايجاد محدوده زماني كاربري، تعيين دوربين هاي قابل دسترس براي كاربر و استفاده از قابليت هاي متعدد دوربينها به مانند امكان چرخش دوربينها متحرك از آن جمله اند.

راه اندازي اين نرم افزار بسيار آسان است بنابراين شما مي توانيد بجاي تمركز به كاربري فني نرم افزار ، تمركز خود را صرفا معطوف مسائل امنيتي نماييد. امكانات متعدد نرم افزار من جمله مديريت مركزي نرم افزار، اسكن اتوماتيك تمامي دوربين هاي موجود در شبكه، تشخيص خودكار مدلهاي دوربين ها و اضافه كردن آنها به نرم افزار، وجود قوانين متعدد وموثر و انعطاف پذيري نرم افزار براي كاربراني كه برنامه ريزي براي سيستم هاي را در دستور كار خود دارند يك مديريت موثر وكارا را به ارمغان مي آورد .

در نرم افزار XPROTECT PROFESSIONAL تمامي اعمال روزانه از طريق يك كنسول كاربري آسان ، بدون نياز به آشنايي به تنظيمات متعدد نرم افزار، براحتي در اختيار كاربر قرار مي گيرد. از طريق كنسول كاربري SMART CLIENT نمايش زنده تصاوير و همچنين تصاوير ضبط شده در اختيار كاربر قرار گرفته است.

جستجوي متوالي :
دسترسي به خلاصه اي از تصاوير ضبط شده و اتفاقات مهم براي زماني كه نياز سريع به رسيدگي به كاري يا ارائه مدركي در اسرع وقت وجود دارد.

بازبيني مستقل وهمزمان:
اين كنسول نرم افزاري به شما اجازه مي دهد بازبيني تصاوير ضبط شده يك دوربين را همزمان با تصاوير زنده مابقي دوربين ها در يكجا و در كنار هم داشته باشيد.

كليد هاي كنترل :
بكارگيري كليد هاي كنترل دوربين ويا بقيه دستگاه هاي متصل از روي تصاوير زنده و مادام كه به مانيتورينگ تصاوير مشغوليد.

نرم افزار مايلستون XPROTECT EXPRESS 

نرم افزار مايلستون نسخه XPROTECT EXPRESS ، نرم افزار مديريتي دوربينها براي پروژه هايي در مقياس كوچك است، اين نرم افزار براي نصب بر روي يك سرور با پشتيباني از حداكثر ۴۸ دستگاه دوربين طراحي شده است.

نرم افزار مايلستون نسخه XPROTECT EXPRESS نرم افزاري با كاربري آسان براي پروژه هاي تجاري آماده شده است، اين نسخه با در اختيار داشتن امكانات پيشرفته جستجوي تصاوير ، تشخيص حركت اشيا و برنامه زمان بندي انعطاف پذير بندي ضبط تصاوير، شما را در دستيابي و استخراج سريع تصاوير ضبط شده ، كمك خواهد كرد ، در استفاده از اين نسخه كاربران به تعداد نامحدود و با اعمال محدوديت هاي تعريف شده از طريق نرم افزار هاي تحت وب يا نصب شده به تصاوير زنده و يا ضبط شده دسترسي داشته باشند.

همچنين نرم افزار XPROTECT EXPRESS اشراف كاملي بر اجازه هاي دسترسي كاربران دارد و مدير ان را قادر مي سازد كاربران را براساس نياز وتوانايي هايشان دسته بندي كرد و اجازه بهره مندي از سيستم را مطابق خواسته هاي مجموعه تنظيم ومهيا سازد. كه ايجاد محدوه زماني كاربري، تععين دوربين هاي قابل دسترس براي كاربر و استفاده از قابليت هاي متعدد دوربينها به مانند امكان چرخش دوربينها متحرك از آن جمله اند.

جستجوي متوالي :
دسترسي به خلاصه اي از تصاوير ضبط شده و اتفاقات مهم براي زماني كه نياز سريع به رسيدگي به كاري يا ارائه مدركي در اسرع وقت وجود دارد.

بازبيني مستقل وهمزمان:
اين كنسول نرم افزاري به شما اجازه مي دهد بازبيني تصاوير ضبط شده يك دوربين را همزمان با تصاوير زنده مابقي دوربين‌ها در يكجا و در كنار هم داشته باشيد.

كليد هاي كنترل :
بكارگيري كليد هاي كنترل دوربين ويا بقيه دستگاه‌هاي متصل از روي تصاوير زنده و مادام كه به مانيتورينگ تصاوير مشغوليد.

زبان‌هاي گوناگون :
پشتيباني از بيش از ۲۶ زبان مختلف.

نرم افزار مايلستون XPROTECT ESSENTIAL 

نرم افزار مايلستون نسخه XPROTECT ESSENTIAL ، نرم افزار مديريتي دوربينها براي پروژه هايي در مقياس كوچك است ، اين نرم افزار براي نصب بر روي يك سرور با پشتيباني از حداكثر ۲۶ دستگاه دوربين طراحي شده است.

نرم افزار مايلستون نسخه XPROTECT ESSENTIAL يك نرم افزار ساده با قابليت هاي بسيار كاربردي براي فروشگاه ها يا مكانهاي نسبتا كوچك طراحي شده است، در استفاده از اين نسخه مايلستون شما مي توانيد به تعداد دوربينهاي استفاده شده از اعتبار نرم افزار استفاده نماييد و به همان اندازه هزينه پرداخت نماييد و در صورت نياز به افزايش تعداد دوربينها، نرم افزار راحداكثر براي پشتيباني از ۲۶ دستگاه دوربين ارتقاء دهيد.

با در اختيار داشتن امكانات پيشرفته جستجوي تصاوير ، تشخيص حركت اشيا و برنامه زمان بندي انعطاف پذير بندي ضبط تصاوير، شما را در دستيابي و استخراج سريع تصاوير ضبط شده ، كمك خواهد كرد ، در استفاده از اين نسخه ، ۵ كاربرهمزمان و با اعمال محدوديت هاي تعريف شده از طريق نرم افزار هاي تحت وب يا نصب شده به تصاوير زنده و يا ضبط شده دسترسي داشته باشند.

جستجوي متوالي :
دسترسي به خلاصه اي از تصاوير ضبط شده و اتفاقات مهم براي زماني كه نياز سريع به رسيدگي به كاري يا ارائه مدركي در اسرع وقت وجود دارد.

بازبيني مستقل و همزمان:
اين كنسول نرم افزاري به شما اجازه مي دهد بازبيني تصاوير ضبط شده يك دوربين را همزمان با تصاوير زنده مابقي دوربين ها در يكجا و در كنار هم داشته باشيد.

كليد هاي كنترل :
بكارگيري كليد هاي كنترل دوربين ويا بقيه دستگاه هاي متصل از روي تصاوير زنده و مادام كه به مانيتورينگ تصاوير مشغوليد.

زبان‌هاي گوناگون :
پشتيباني از بيش از ۲۶ زبان مختلف.

 

http://webinja.bestblog.ir/

  1. https://www.reverbnation.com/female610
  1. https://loop.frontiersin.org/people/1466919/bio
  1. https://hubpages.com/@emaanplant

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/9/21  ساعت: ۱۱ توسط:eshghjarist :

خريد بك لينك يا خريد رپورتاژ آگهي كدام بهتر است ؟

خريد بك لينك يا خريد رپورتاژ آگهي كدام بهتر است ؟

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

خريد بك لينك يا خريد رپورتاژ آگهي كدام بهتر است ؟

 

 

  • خريد بك لينك يا خريد رپورتاژ آگهي كدام بهتر است ؟

    خريد بك لينك يا خريد رپورتاژ آگهي كدام بهتر است ؟

    بك لينك چون در يك عبارت است سرعت شناسايي لينك توسط گوگل سريعتر انجام ميشود، شايد در كمتر از چند هفته يا نهايت طي دو ماه تاثير اوليه روي سايت شما ديده خواهد شد.

    سعي كنيد براي تهيه يا خريد بك لينك از مدت طولاني تر استفاده كنيد چون طي آپديت الگوريتم هاي گوگل براي مدت كوتاه تاثير منفي روي سايت شما ميگذارد و جواب خوبي از سمت گوگل دريافت نخواهيد كرد و سعي كنيد دراز مدت بك لينك كلمه اي تهيه كنيد.

    نكته اي ديگر براي تهيه بك لينك انبوه از كلمات كليدي متفاوت و لينك هاي داخلي و اصلي سايت خود استفاده كنيد و طي مدت زمان دوره اي بك لينك ها در وبسايت هاي متفاوت درج بشه.

    رپورتاژ آگهي بصورت يك مقاله خاص و اختصاصي تهيه ميشود و در آن مقاله جنبه ي تبليغاتي دارد، كه در اين توضيحات چند كلمه به آدرس وبسايت شما لينك خواهد شد.

    اين روند تبليغات به شيوه اي نوين و با سرعت عمل بيشتر در افـزايش رتبـه سايت عمل خواهد كرد و سايت شما را به نتايح بالاتر خواهد برد.

    رپورتاژ آگهي وبسايت « بلاگ بك لينك » با داشتن سايت هاي پـربازديد ، رتــبه دار و با كيفيـت جايگاهي بسيار عالي براي درج آگـهي خبــري شماست كه براي برند و فـروش كالا و محصولات تان بسيار موثر ميباشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/1/25  ساعت: ۱۳ توسط:eshghjarist :

دانلود سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به كارگرداني حسن تبريزي و تهيه كنندگي ميثم آهنگري در ژانري كمدي در سايت كافه فيلم هم اكنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي كنند و مشخص است كه اين سريال يكي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اكنون مي توانيد سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم دانلود كنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/12/12  ساعت: ۱۳ توسط:eshghjarist :

نكات مهم براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي

نكات مهم براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين را داريد قبل از طراحي فروشگاه آنلاين بهتر است اين متن را خوب بخوانيد احتمالا براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي موفق مي تواند به شما كمك كند.

hn0v_q2.jpg

منبع: eghtesadonline.com

اگر قصد راه اندازي يك فروشگاه آنلاين موفق براي كسب و كار خود را داريد ما به شما نكته هاي مهمي را خواهيم گفت كه مي تواند به شما كمك كند كه شايد شركت هاي طراحي سايت براي اينكه بتوانند پول بيشتري از شما بگيرند آنها را به شما نخواهند گفت شايد تا زماني كه شما در يك عمل انجام شده قرار گيريد بعد از آن شما به يك منبع درآمد خوب براي آنها تبديل مي شويد ما در اينجا سعي مي كنيم مطالب مختلف را براي شما باز كنيم تا در بتوانيد هم تيم فني خود را بهتر انتخاب كنيد و هم در زمان نوشتن قرارداد بدانيد به چه چيزهايي بايد دقت كنيد؛ شايد در ابتداي خواندن اين متن كمي خسته شويد و با خود بگوييد من اين موارد را مي دانم اما از شما مي خواهيم قبل از طراحي و راه اندازي فروشگاه اينترنتي خود براي خواندن اين متن 20 دقيقه وقت بگذاريد چراكه خواندن اين مقدمه براي درك موارد گفته شده در ادامه لازم است اما مطمئن باشيد نكاتي را به شما خواهيم گفت كه مي تواند به شما در يك تصميم گيري درست كمك كند، به ياد داشته باشيد ما نه شركت طراحي سايت هستيم و نه شركت سئو و راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار شما نه ضرري براي ما دارد و نه سودي فقط سعي داريم نكات مهم براي راه اندازي فروشگاه انلاين را كه ممكن است هركسي به شما نگويد را در اينجا براي شما توضيح دهيم.

امروزه با همه گير شدن هر چه بيشتر اينترنت ما شاهد تغيرات بسيار بزرگي در زمينه هاي مختلف هستيم اما اين تغييرات با سرعتي باور نكردني در حال جلو رفتن مي باشد سرعتي كه تا به امروز بشر آن را تجربه نكرده بود، اين تغييرات تحولات  بسيار زيادي در تمامي زمينه ها در دنيا به وجود آورده كه اگر بخواهيم تنها به قسمت كوچكي از آن اشاره كنيم به وجود آمدن كسب و كارهاي اينترنتي و تاثير آن بر روي فرهنگ خريد مردم دنيا بوده است، كه مزاياي بي شمار آن هم براي خريدار و هم فروشنده باعث سرعت گرفتن بيشتر آن شده است به طوري كه همه مشاغل امروزه به سمت آنلاين شدن در حال تغيير هستند از خريد كالاهاي فيزيكي گرفته تا سفارش غذا، گرفتن تاكسي، ديدن فليم و هر آنچه كه به ذهن شما مي رسد اما دليل بزرگي كه باعث شده اين دسته از كسب و كارهاي اينترنتي به سرعت گسترش پيدا كنند به دليل مزايايي كه براي هر دو طرف ايجاد مي كند كسب و كارهاي فيزيكي چون توان رقابت با آن را ندارند به ناچار در حال تغيير شكل و يا حذف شدن هستند اما در اين ميان ما قصد داريم نگاهي به فروشگاه هاي آنلاين داشته باشيم كه امروزه با سرعتي باور نكردني در حال زياد شدن هستند و ممكن است شما نيز كه در حال خواندن اين مقاله هستيد قصد راه اندازي يك كسب و كار آنلاين براي خود هستيد تا بتوانيد محصولات و يا خدمات خود را در آن عرضه كنيد توجه داشته باشيد از صدها سايت فروشگاهي كه روزانه فقط در كشور ما راه اندازي مي شود شايد يكي از آنها بتواند موفق شود و به سود دهي برسد پس مطمئنا مشكلات خاص خود را دارد كه اگر با آنها آشنا نباشيد و راه حلي براي آنها نداشته باشيد شما نيز نمي توانيد به موفقيت دست پيدا كنيد.

مزاياي اين نوع كسب و كار براي فروشنده

همان طور كه اشاره كرديم يك فروشگاه اينترنتي مي تواند مزاياي بي شماري براي فروشندگان داشته باشد به همين خاطر هم امروزه بسياري از افراد به دنبال راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي براي فروش كالاهاي خود هستند چراكه شما با داشتن يك فروشگاه آنلاين ديگر محدوديت مكاني و زماني نخواهيد داشت يعني خريداران محصول شما در هر جاي كشور و يا دنيا كه باشند به راحتي مي توانند شمارا پيدا كنند و مهم تر از آن اينكه زمان نيز اهميتي ندارد چراكه شما مي توانيد 24 ساعته در دسترس مشتريان خود باشيد و به آنها سرويس دهي كنيد، از طرف ديگر شما هيچ محدوديتي در فضا براي قرار دادن محصولات خود نداريد و هر آنچه كه بخواهيد را مي توانيد براي مشتريان در فروشگاه خود قرار دهيد و از همه مهم تر اينكه هزينه هاي شما در مقايسه با يك فروشگاه فيزيكي بسيار كمتر خواهد بود كه مي تواند براي كاهش قيمت و رقابتي تر به شما كمك كند اين موارد تنها قسمتي از مزاياي آن براي صاحب كسب كار محسوب مي شود.

مزاياي اين نوع كسب و كار براي خريدار

مي توان گفت يك فروشگاه اينترنتي مزاياي بي شماري براي خريداران نيز دارا مي باشد اول از همه در اينجا نيز هيچ محدوديت مكاني و زماني براي مشتري وجود ندارد به همين خاطر مشتري مي تواند در هرجايي كه باشد تنها با يك سرچ ساده محصول مورد نظر خود را در صدها و حتي هزاران سايت پيدا كند و با صرف كمترين زمان محصول مورد نظر خود را در برندها و مدل هاي مختلف مورد بررسي قرار دهد و آنها را با يكديگر مقايسه كند تا بتواند بهترين آن را ازنظر قيمت و خدمات انتخاب كند، در اينجا به دليل اينكه فروشگاه هاي آنلاين هزينه كمتري به نسبت فروشگاه هاي فيزيكي دارند مشتري نيز مي توانند محصول خود را با قيمت بسيار مناسب تر تهيه كنند؛ دقيقا بخاطر همين مزاياي بي شمار است كه خريد و فروش هاي آنلاين به سرعت در حال افزايش است.

فروشگاه هاي اينترنتي به چه سمتي مي روند

همان طور كه گفتيم خريد و فروش اينترنتي مي تواند مزاياي بي شماري براي هر دو طرف داشته باشد به همين دليل نيز در سال هاي اخير كسب و كارهاي آنلاين از فروشگاه هاي فيزيكي پيشه گرفته اند، بسياري از افراد نيز به خاطر اينكه از اين بازار عقب نمانند و بتوانند سهمي از اين بازار بزرگ براي خود كسب كنند اقدام به راه اندازي يك سايت براي كسب و كار خود مي كنند و هيمن موضوع باعث ايجاد رقابتي بسيار سنگين شده است به همين خاطر بسياري از افراد به دلايل مختلفي نمي توانند در اين بازار رقابت كنند و كنار مي روند، امروزه بيشتر سايت ها به سمت تخصصي شدن به پيش مي روند تا بتوانند با تمركز بر روي يك برند و يا محصول آن را با بهترين قيمت و خدمات به مشتريان خود ارائه كنند تا از رقباي خود پيشه بگيرند، در اينجا اگر بخواهيم از يك فروشگاه تخصصي نام ببريم كه توانسته با رعايت موارد مختلف در زمينه كاري خود به موفقيت دست پيدا كند مي توانيم به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش اشاره كنيم كه يك فروشگاه كاملا تخصصي در زمينه لوازم خانگي محسوب مي شود اگر شما وارد اين فروشگاه شويد تنها چند برند مطرح را مشاهد مي كنيد كه هر محصول داراي عكس، فيلم، جدول مشخصات فني و توضيحات كامل آن محصول مي باشد اما چيزي كه در اين فروشگاه جالب است چيدمان و ساختار فني آن است و آن طور كه به نظر مي رسد خود را براي رقابتي سنگين آماده مي كند از مزيت هايي كه اين فروشگاه تخصصي دارد اين است كه خريدار خيلي بهتر مي تواند محصول مورد نظر خود را به صورت كامل مورد بررسي قرار دهد از طرف ديگر چون چنين سايت هايي مانند 20 بخر در يك زمينه تخصصي فعاليت مي كنند مي توانند مشاوه تخصصي به صورت تلفني و يا آنلاين به مشتريان خود ارائه كنند تا بتوانند با مشاوه هاي تخصصي به مشتريان خود براي انتخابي بهتر كمك كنند و چون اين دسته از فروشگاه ها وسعت كمتري ازنظر محصول و يا برند دارند مي توانند محصولات خود را با خدماتي بهتر و قيمت بسيار مناسب تر در اختيار مشتريان خود قرار دهند. در ادامه به شما پيشنهاد مي كنيم حتما نگاهي به فروشگاه 20 بخربزنيد و سعي كنيد به صفحات مختلف آن نگاهي داشته باشيد و بعد برگرديد و با هم ادامه دهيم

احتمالا براي شما سولات بسياري به وجود آمده چراكه اين سايت از نظر ظاهر خيلي معمولي به نظر مي رسد، در اينجا فقط به دو نكته كوچك اشاره مي كنيم و سپس در ادامه بيشتر به آن خواهيم پرداخت، توجه داشته باشيد كه موارد فني بسيار مهم تر از ظاهر سايت است amazon زشت ترين و در اين حال موفق ترين فروشگاه اينترنتي دنيا و يا سايت ديوار يكي از زشت ترين سايت هاي ايران اما موفق ترين در حوضه كاري خود پس ايده، موارد فني و استراتژيك مهم ترين عواملي هستند كه شما را به موفقيت نزديك مي كند، اما اگر برنامه ريزي و استراتژيك خوبي براي كار نداشته باشيد در اوج شكست خواهيد خورد اگر در بالا دقت كرده باشيد گفتيم فروشگاه اينترنتي 20 بخر به نظر مي رسد خود را براي رقابتي سنگين آماده مي كند، دقت داشته باشيد هر چه جلوتر برويد و به موفقيت نزديك تر شويد رقباي شما نيز قدرتمند تر خواهند بود و اگر توان مقابله با آنها را نداشته باشيد با يك حمله كوچك شما را نابود خواهند كرد پس بايد محكم و به آرامي حركت كنيد و براي اهداف خود برنامه ريزي دقيقي داشته باشيد.

 

اشتباه بزرگ در فروشگاه هاي اينترنتي

همان طور كه بر كسي پوشيده نيست فروشگاه اينترنتي ديجي كالا به عنوان موفق ترين و بزرگترين فروشگاه آنلاين در ايران و خاورميانه مي باشد كه توانسته سهم بزرگي از فروش آنلاين را به خود اختصاص دهد اما حال كه سخن از آن شد بايد بگوييم اين فروشگاه سهم بزرگي در فرهنگ خريد آنلاين در كشور ما دارد، اين فروشگاه امروزه به قدري بزرگ است كه به جرئت مي توان گفت چيزي نيست كه به ذهن شما بيايد و نتوانيد آن را در اين سايت پيدا كنيد متاسفانه بسياري از افراد در روياي اينكه بتوانند سايتي مانند ديجي كالا داشته باشند وارد اين بازار شده و سعي مي كنند سايتي مانند آن را طراحي كنند و محصولات بي شماري را در سايت خود قرار مي دهند بدون آنكه متوجه اين باشند كه اين محصولات از كجا و با چه قيمتي قرار است تامين شود، فقط شروع به اضافه كردن محصول در سايت مي كنند و چون نمي توانند با سايت هاي بزرگ و يا تخصصي رقابت كنند خيلي زود حذف مي شوند، اما بسياري از اين افراد نيز تصور مي كنند مي توانند مانند ديجي كالا به يك ماركت پليس بزرگ تبديل شوند تا با دادن پنل به فروشنگان مختلف بتوانند كالاهاي خود را تامين كنند اما كدام فروشنده بزرگ راضي مي شود كالاي خود را در سايت شما قرار دهد فروشگاهي كه نه شناخته شده است و نه فروشي دارد چگونه مي توانيد آنها را قانع كنيد كه محصولات خود را با قيمت مناسب در فروشگاه شما قرار دهند؟ به ياد داشته باشيد شما هيچ گاه نمي توانيد خود را با فروشگاهي مانند ديجي كالا با اين اعتبار و سرمايه مقايسه كنيد پس بهتر است واقع بينانه به آن نگاه كنيد.

اما يكي ديگر از دلايلي كه بسياري از افراد در اين كار شكست مي خورند اين است كه اغلب اين افراد به عنوان يك صاحب فروشگاه و يا حتي تاجر چون يك محصول را به قيمت دست اول در اختيار دارند تصور مي كنند مي توانند با راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي محصولات خود را به صورت مستقيم به مشتريان خود عرضه كنم چون كسي نمي تواند با من ازنظر قيمت رقابت كند اما غالبا بسياري از اين دسته از افراد بدون هيچ گونه اطلاعاتي وارد دنياي كسب و كار اينترنتي مي شوند بدون آنكه چيزي در مورد آن بدانند اما اين دسته نيز خيلي زود شكست مي خورند و فقط سرمايه خود را از دست خواهند داد اما اگر دليل آن را خيلي خلاصه بخواهيم به شما بگوييم اين است كه فقط كافي است يك لحظه خود را جاي مشتري قرار دهيد كه به دنبال خريد يك محصول است، در اينجا شما مطمئنا به عنوان يك خريدار محصول خود را در اينترنت سرچ مي كنيد وهمانطور كه مي دانيد گوگل در هر صفحه 10 فروشگاه را به شما معرفي مي كند شما به عنوان يك خريدار چند تا از اين فروشگاه ها را بررسي مي كنيد؟ سايت شما در نتايج گوگل در كدام صفحه قرار مي گيريد؟ پس شانسي براي ديده شدن نداريد و زماني كه ديده نشويد نمي توانيد محصول خود را به فروش برسانيد.

 بسياري از افراد در اينجا مي گويند كه ما براي اين كار مي توانيم از بهترين شركت براي طراحي فروشگاه اينترنتي خود استفاده مي كنيم اما درجواب اين افراد بازهم به طور خلاصه مي گوييم كه شما براي داشتن يك فروشگاه اينترنتي موفق به چندين گروه مختلف احتياج خواهيد داشت كه طراحي سايت كوچك‌ترين آن بشمار مي رود اگر شما به عنوان صاحب اين كسب و كار دانش كافي براي اين كار نداشته باشيد چطور مي خواهيد گروه هاي خود را انتخاب كنيد و مهم تر از آن چطور مي توانيد يك استراتژيك براي كار خود طراحي كنيد و آنها را با يكديگر هماهنگ كنيد پس به شما پيشنهاد مي كنيم اگر علم و ديد لازم براي اين كار را نداريد وارد اين بازي خطرناك نشويد چون به‌ جز اينكه سرمايه خود را از دست دهيد چيزي به دست نمي آوريد پس بهتر است قبل از هر تصميمي از هر نظر خوب به آن فكر كنيد و بعد شروع كنيد.

اگر همچنان به تصميم خود براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي مصمم هستيد خوشحال هستيم اما براي اينكه در كار خود شكست نخوريد و بتوانيد يك كسب و كار موفق نسبت به سرمايه خود داشته باشيد پس بهتر است با برنامه ريزي درستي بر اساس واقعيت ها داشته باشد ما به شما براي نوشتن اين برنامه كمك مي كنيم.

  1. سرمايه خود را بر اساس واقعيت مشخص كنيد كه مي خواهيد آن را براي سايت خود هزينه كنيد اما توجه داشته باشيد كه دفتر و وسايل دفتر مانند ميز، كامپيوتر و غيره جزو سرمايه شما محسوب نمي شود و اگر اين ها را نداريد مبلغ مورد نياز براي خريد وسايل را مشخص كنيد و از سرمايه اي كه در حال حاضر داريد كم كنيد و سرمايه اي كه براي طراحي و نگهداري سايت مي ماند را مشخص كنيد.
  2. به ياد داشته باشيد كاري كه در آن قصد داريد وارد شويد يك كار بلند مدت و زمان بر است شما براي اينكه بتوانيد سايت خود را به درآمد برسانيد حداقل بين 1.5 تا 2 سال به زمان احتياج داريد پس هزينه هاي خود را بابت اجاره، پول سرور، محتوا و سئو كه در اين مدت بايد هزينه كنيد را محاسبه كنيد و كنار بگذاريد، دقت داشته باشيد كه اگر مي خواهيد در اين كار موفق باشيد شما بايد همه چيز را ماكسيموم حالت در نظر بگيريد بسياري از افراد شايد مي توانستند يك فروشگاه موفق داشته باشند اما به دليل محاسبات اشتباه مجبور شده اند كه كار خود را نيمه راه رها دقيقا زماني كه كار آن ها در حال به ثمر نشستن بود و اگر مي توانستند 6 ماه بيشتر طاقت بياورند شايد همه چيز براي آنها طوري ديگر رقم مي خورد.
  3. بعد از آن حتما با افرادي كه صاحب يك سايت و يا يك فروشگاه اينترنتي هستند و در اين راه تجربه دارند را پيدا كنيدو با آنها مشورت كنيد و از آنها بابت سختي هاي كار و هزينه هايي كه دارند سوال كنيد چراكه وقتي وارد اين كار مي شويد آنقدر موارد و هزينه هاي مختلف وجود دارد كه فقط در طول كار با آنها آشنا مي شويد به همين خاطر سعي كنيد بابت سئو، محتوا، طراحي سايت از آنها سوال كنيد تا با اين موارد بيشتر آشنا شويد مواردي كه مي تواند در تصميم گيري شما تاثير بسيار زيادي داشته باشد.
  4. حتما قبل از اينكه با شركتي قرارداد بابت طراحي فروشگاه اينترنتي و يا كسب و كار خود ببنديد با چند مشاور در اين زمينه مشورت كنيد كه حتما براي شما هزينه بر نيز خواهد بود اما شما مي توانيد با استفاده از تجربيات و راهنمايي هاي مختلف از ضررهاي جبران ناپذير در آينده جلوگيري كنيد سعي كنيد تجربه را بخريد تا اينكه بابت به دست آوردن آن هزينه بيشتري پرداخت كنيد.

اين حداقل مواردي است كه بايد به آنها توجه كنيد و سعي كنيد حداقل 6 ماه براي برنامه ريزي و تحقيقات خود وقت بگذاريد مطمئن باشيد اين زمان جزو كار شماست و مي تواند شمارا چند سال به جلو بيندازد و سعي كنيد هيچ وقت گول حرف هاي طلائي را نخوريد و همه چيز را با واقعيت بسنجيد و قبل از قرارداد نوشتن با هر شركتي با كساني كه سايت هاي آنها را به عنوان نمونه كار به شما معرفي مي كنند صحبت كنيد چراكه بسياري از آنها نمونه كار واقعي آنها نيستند و يا بسياري از آنها مشكلاتي زيادي در كار دارند سعي كنيد مشكلات آن ها را بپرسيد تا شما با آن مشكلات روبه رو نشويد، در آخر از شما مي پرسم ازنظر شما چه سايتي موفق است و اصلا يك سايت خوب چه پارامترهايي بايد داشته باشد باز به شما پيشنهاد مي دهيم به سايت هاي موفق اما كوچك مانند «فروشگاه آنلاين 20 بخر» كه در بالا به شما معرفي كرديم خوب دقت كنيد اگر خواستيد مي توانيد از لينكي كه براي شما قرار داده شده است براي ديدن اين سايت استفاده كنيد به ياد داشته باشيد كه سايت هاي بزرگ مانند ديجي كالا و يا زنبيل الگوي خوبي براي شما محسوب نمي شود چراكه الگو برداري از آنها ميلياردها پول لازم دارد و شمارا به بي راهه مي برند، به ياد داشته باشيد كه سايتي مانند ديجي كالا در سومين سال خود در اولين سرمايه گذاري 20 ميليون دلار در آن سرمايه گذاري شد اين تنها اولين سرمايه اي بود كه به آن تزريق شد شما مي توانيد نگاهي به تاريخ آن داشته باشيد. اميدواريم اين متن توانسته باشد به شما براي راه اندازي فروشگاه انلاين و يا كسب و كار شما كمك كند.

منبع: خبرگزاري اقتصاد آنلاين

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/12/1  ساعت: ۱۰ توسط:eshghjarist :

كارت عروسي شيشه اي لاكچري

كارت عروسي شيشه اي لاكچري

    يكي از محصولات پرطرفدار كه محصول مشترك چاپ و متريال پلكسي گلاس تايواني مي باشد ، كارت دعوت هاي لاكچري براي مراسم ازدواج مي باشد .

طرفداران كارت عروسي هاي لاكچري

     اين محصول به سرعت در بين مردم و نسل جوان رواج پيدا كرده و تقريبا مي توان گفت يكي از انتخاب هاي اصلي زوج هاي جوان مي باشد .

? ويژگي فوق العاده كارت عروسي هاي لاكچري

     ويژگي هاي خاص اين محصول كه باعث رونق آن در بازار كارت دعوت عروسي شده متعدد است كه در ذيل به توصيف آن ويژگي ها مي پردازيم. با ما همراه باشيد :

كارت عروسي لوكس

كارت عروسي لوكس

?جنس پلكسي گلاس و ويژگي هاي منحصر به فرد آن

     ويژگي اول جنس خود پلكسي گلاس است كه به دليل سفت و سخت بودن حس جديدي را در كارت هاي عروسي ساخته است چرا كه قبل از اين تمامي كارت هاي عروسي به صورت كاغذي بوده است .

?. بدون محدوديت در سايز

     ويژگي دوم نبود هيچ محدوديتي در سايز كارت مي باشد و زوج هاي جوان مي توانند در سايز مد نظر خود اقدام به سفارش اين محصول كنند .

?. امكان برش و حك روي پلكسي گلاس

     ويژگي سوم امكان برش و حك روي پلكسي گلاس مي باشد ؛ با توجه به اين ويژگي خاص پلكسي گلاس هاي تايواني، زوج هاي جوان مي توانند كارهاي خود را در طرح و مدل هاي متنوع برش دهند و حتي تصوير يا متن خاصي را روي پلكسي ها حك كنند .

?. امكان چاپ تمام سطح و تمام رنگي

     ويژگي چهارم كارت هاي عروسي پلكسي گلاس امكان چاپ تمام سطح و تمام رنگي براي كاربران است . به اين صورت كه زوج هاي جوان مي توانند تمام سطح پلكسي را با طرح مورد نظر خود پر كنند و هيچ محدوديتي در رنگ بندي ندارد .

?. امكان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روي پلكسي گلاس

     ويژگي پنجم اين محصول امكان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روي پلكسي گلاس مي باشد؛ كه مي توان در پشت كارت طرحي را به يادگار براي ميهمانان چاپ كنيد تا حتي براي ساليان بعد هم در خانه هاي خود به عنوان يك كادوي با ارزش نگه داري كنند .

مدت زمان لازم براي حاضر شدن كارت عروسي شما

     براي اطلاع از زمان آماده شدن اين كارت ها بايد به اطلاع شما برسانيم كه تحويل كارت هاي عروسي پلكسي گلاس ?? ساعت كاري مي باشد ؛

مدت زمان چاپ كارت عروسي لوكس براي برش هاي خاص مد نظر شما

     اما بايد بحث طراحي و برش ليزر را هم مدنظر داشته باشيد ، به اين صورت كه اگر طراحي محصول ( كارت دعوت عروسي ) بر عهده مجموعه يووي پرينت باشد و يا برش ليزر خاصي را درخواست كرده باشيد ، زمان تحويل پروژه ?? ساعت كاري افزايش پيدا كرده و زمان تحويل كامل پروژه ?? ساعت كاري خواهد بود .

قيمت چاپ كارت عروسي لاكچري به سليقه شما

     قيمت چاپ كارت دعوت هاي لاكچري يا همان كارت دعوت هاي پلكسي گلاس به انتخاب شما بستگي دارد.

  • يعني تعداد سفارش ، سايز كارت ، وجوه چاپ ( يك رو يا دورو چاپ شدن كارت ) ، برش اختصاصي و رنگ پلكسي گلاس ، پس با توجه به اين ويژگي ها در انتخاب ويژگي هاي كارت خود بسيار حساس باشيد و حتي الامكان با مشاوران ما در تماس باشيد تا بهترين و مقرون بصرفه ترين مدل چاپي را انتخاب نمائيد تا با كمترين هزينه بتوانيد مناسب ترين كارت را دريافت نمائيد .

 

ادامه مطلب : كارت عروسي پلكسي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/11/30  ساعت: ۱۳ توسط:eshghjarist :